LIVRARE COMENZI ORIFLAME
Indiferent de modul ales pentru transmitere, comanda ta este procesată şi apoi transportată de către Oriflame la punctul de livrare specificat în comandă.
Oriflame face livrarea coletelor atat la domiciliul clientului, cat si la punctele de lucru Oriflame din tara.
Prin urmare, mare atenţie atunci când alegi modalitatea de livrare!
LIVRAREA LA DOMICILIU CLIENTULUI
Compania Oriflame asigură livrarea pachetelor la domiciliu prin firma de curierat rapid TNT Romania. Taxa pentru livrarea la domiciliu a comenzii este de 7 lei, indiferent de valoarea comenzii.Termenul de livrare a comenzii este între 24 ore-5 zile (în funcţie de posibilităţile de ambalare a comenzilor). TNT ofera acoperire pentru toată ţara, posibilitatea de confirmare a adresei sau solicitarea livrării coletului la o altă adresă.
Pentru a evita întârzierea livrării comenzilor şi pentru a beneficia de servicii de calitate, vă rugăm să verificaţi în baza de date dacă adresa, codul poştal, numărul de telefon şi adresa de e-mail sunt corecte.
De asemenea aveti posibilitatea urmăririi on-line a coletului pe baza numărului de client. Telefon: *7000
În momentul în care comanda pleacă din depozitul Oriflame, clientul va primi un e-mail de confirmare a plecării coletului catre destinatie, e-mail-ul va fi trimis de către TNT Romania.
Clientul va fi sunat de către curier, înainte de livrarea coletului, pentru a stabili cu exactitate ora de predare a acestuia la adresa stabilită. Curierul va face douătentative de livrare în decurs de 24 -48 ore, după care coletul se returnează.
În prezenţa curierului, se verifică integritatea ambalajului coletului. Nu recepţionaţi coletele cu aspect deteriorat sau desigilate. Daca coletul este desigilat sau prezintă urme de violenţă se specifică acest lucru pe AWB şi se refuză recepţionarea coletului.